onsdag 10. mars 2010

Bornholm

det ble en vindfull og kald tur i går, men som eneste båt med fangst (Team Verona - skipper Per) kjempet vi oss til en laks på 4kg (Stian Jerstad) og en sjøørret på 2,2kg (Finn Lorentzen). Utstyret frøs til og det gjorde også vi :-) I dag har jeg større tro på suksess - selv blir jeg fiskende alene, om ikke det blåser for hardt vil jeg forsøke meg noen sjømil fra land etter laksen. Er det for mye vind utpå nøyer jeg meg med ordinær dorging. Apex og brisling er nok tingen i dag, vannet holder mellom minus 0,5 og 0,6 pluss......... det er ikke bare i norge været har vært ekstraordinært i år :-)

Følg med!

PS: sjekk denne linken, med blogg fra trollingturene disse dagene: www.nordbornholmstrolling.dk oppdateres direkte fra båten!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar